Träningsmatch idag

Söndag då. Igår var vi på vårens första race, det var ju svinkallt, jag var ju inte så smart jag tog på mig ett par sommar skor för att jag tyckte dessa var finast till outfiten och jag hade haft dem tidigare på dan, de jag glömde bort var att det blir ju så jäkla kallt än på nätterna. Usch!

I eftermiddag klockan 16.00 är det träningsmatch mot Björnlunda på häradsvallen, ska bli riktigt kul att spela på gräs med grusskor (ironisk) men vi får se hur de går.,
Senast vi spelade mot Björnlunda så förlorade vi med 2-1 (inga fy skam siffror precis för ett lag som knappt har spelat ihop),
Så idag måste vi vinna
Må bäste lag vinna!
Önska oss lycka till!


Oskarp bild på laget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0