Underbara Vår

Idag är det helt underbart väder ute.
Så jag och M bestämde oss för att ta en morgonpromenad vid Tullgarns Slott. Helt underbart.
Det känns som om jag inte kan tygla mina känslor utan dem bara flyr iväg och vill ut.
Det känns som om jag är helt nykär i dig igen, som på nytt. Det är helt obeskrivligt denna känsla jag har.
Jag är så otroligt lycklig med dig, vi har det verkligen bra.
Underbara oss.

Kameran följde såklart med på promenaden så här kommer lite pic´s.
Kommentera eller kritisera gärna...

  Kärlek

  Outfit





  Lycka



  Glädje

  Vårtecken

  Grön

  Tussi-Tussi

  Solstrålar

  Vårträd



Det det blev ju fler bilder men jag antog att om jag lagt ut alla dessa hade du nog tröttnat (om du inte redan gjorde de).
Så jag valde ut dem bästa,,

Ikväll är det födelsedagskalas för min Mor, så de blir fika och umgänge med familj.

Ha en underbar fortsatt vårdag, så gör jag det samma.

Vackert. Underbart. Helt ofattbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0