Another day, we gonna make it, our own way.

Måndag igen då. Veckorna bara flyger iväg, det är ju julafton om 3 veckor typ. Jag orkar inte fira julen i år, känns väldigt kompliserat de där med julen just nu. Jag ska allafall jobba på julafton i några timmar, fördriva tid på det sättet.

Vad är planen för nyårsafton då? Denna fråga ställer man nog varenda år in i sista minuten då de kommer ett förslag och man har inte så mycket annat roande på gång så då tar man förslaget och har halvkul. Men man ska inte förvänta sig så mycket av nyår eller något annat heller, för om du hoppas och tror så blir du så otroligt besviken när det inte blir som du vill så då är det bättre att bara tänka det finns en möjlighet men ingenting är säkert.

Jag satt och läste mitt kinesiska horoskop här om dagen. Det är helt galet hur det är som att läsa en bok om sig själv. Allt bara faller på plats och jag förstår mitt beteende. Som by the way är ganska svår att förstå om man inte känner mig och litar på mig. Jag är en väldigt svår person när det gäller komma någon nära och om någon kommer mig nära och ibland avskyr jag de men endå jag kan ju inte ändra på de, de är min säkerhet att vara iskall och kylig tills jag verkligen ser att personen i säga verkligen inte vill såra mig. Detta kan uppfattas som om jag inte är intresserad istället har jag märkt...
Men jag kan fortfarande inte ändra på mig, de här är jag och allt där runt omkring. Acceptera det och hata det eller älska det.

Här är lite påståenden som stämmer bra, dem i min närhet känner nog igen sig;

Kinesiskt horoskop; Ormen
Ormar är mycket självkritiska och kan ofta låtsas veta mer om saker och ting än vad de i själva verket gör.
Ormar är romantiska och passionerade partners, men en aningen mystiska.
De är sentimentala men kan visa en svartsjuk sida och förlåter dig aldrig om du bryter ett löfte.
Ormar litar helt på sig själva och har oftast alltid rätt.
De är skarpsinninga och lär sig alltid av sina misstag.
Ormar gömmer sina känslor väl och kan undanfly oannonserat och överraskande.


Dessutom läste jag mitt keltiska horoskop också;

Keltiskt horoskop; Lind
Lindpersoner är osjälviska. De bryr sig alltid om andra och deras bekymmer.
Lindpersoners styrka är deras känsliga och delikata natur.
De tror alltid på människans godhet.
Lindpersoners svaghet är deras mjukhet.
De får ofta inte igenom sin vilja i svåra situationer. De flyr hellre in i sin inre värld.
De löper dessutom risken att bli utnyttjade av mindre känsliga personer.
Lindpersoner bokstavligen blomstrar i ett förhållande när de väl hittat en partner som förstår deras själ, är tolerant och ger dem mycket frihet.


Jag kommer öppna mig och visa vem jag egentligen vill vara när jag känner mig säker.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0