Sömnlös

Inatt kunde jag inte sova alls,
när man ligger sådär sömnlös och bara inte kan sova är det hemskt, det känns som om man har glömt något så man börjar tänka på allt som ska göras och komma ska,
Först under den närmaste framtiden men sedan banar tankarna iväg till en framtid långt fram.
Man tänker på något med glädje och hoppas man ska somna men det hjälper inte.
Sedan börjar man ränka siffror; - så mycke får jag i lön, detta ska jag spara, detta ska jag leva för och detta ska jag betala räkningar med, - hjälper inte,
Så man kliver upp ur sängen och sitter vid datorn långt in på morgontimmarna och tänker snart går sällskapet i sängen upp och går till jobbet,
Man börjar bli sömnig av att stirra på skärmen så man tror att nu är det dags att gå och lägga sej, men när man sedan lägger sej i sängen är man sömnlös igen...

Idag har jag varit i Södertälje och visat upp bilen på verkstad, gubben tog en körtur med bilen och sedan sa han "de är hjullagret, jag hör av mig till din pappa när jag har tid och kolla på den ordentligt, det är ingen fara att köra med den men man måste fixa de".
Jag tänkte; - Jaha, ja de visste jag ju redan, så jag körde till Södertälje för att gubben skulle ta en biltur med bilen och sedan säga de jag redan visste. Helt onödigt! -

Ikväll är det träningsmatch mot Oxelösund, ska bli spännande och underbart att få röra på sig.
Önska oss Lycka till.

- Vårsol -




Dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0