Söndag



Idag är det söndag. Vad är planen för idag då?
Ingen aning S skulle kanske komma och hälsa på, det var länge sen jag träffade henne, då blir det långpromenad med våra fyrbenta vänner.

Igår var det cup i Valla, riktigt kul, fast idag har man galet mycket träningsvärk.
Fast inomhusfotboll är inte min starka sida, det är för små ytor att spela och springa på. Så jag längtar till utomhus säsongen, nya skor och gräs under. Bästa.

Jag satt inne på Nelly.se och kollade på kläder och då hittade jag världens sötaste klänning, men jag vet inte vilken färg jag ska ha. Vit med blommor eller blå med blommor.?
Den har ju ett ganska bra pris så jag skulle ju kunna beställa båda men jag känner att det vill jag endå inte göra.


Nästa vecka kommer mina "Gladiator-skor" från H&M, glädje. Visst jag kan inte börja använda dem förrän om minst en månad men de känns skönt och ha dem hemma om de skulle bli bättre väder tidigare...

Ikväll är det en springtur som gäller, fram till på Onsdag så kommer jag röra på mig varje dag; 
idag; Springtur
imorgon (måndag); Fotbollsträning
Tisdag; Springtur
Onsdag; Träningsmatch mot Oxelösund
Jag ska verkligen bli fit till sommaren, och höja min kondition behövs också.
 
Ge mej sommar, fin klänning och nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0