Behovet av att måste ha.

Hemkommen från jobbet för ett tag sen då, blev mött i trappan av Viljam som skrek efter mat för att husse inte varit hemma idag ,(by the way har jag ingen aning vart han är för tillfället heller, han kommer väl hem snart eller så finns det ju den där maniken som kallas telefon också)
På jobbet idag kände jag ett starkt behov av en ny vårjacka (fråga mig inte varför just idag) , jag visste hur jag ville denna skulle se ut ; Båt-modell med lätt utsvängd nederkant, stora knappar på bröstet och helst 3/4 ärm, i antingen beige eller marinblått.
Så jag satt på lunchen och tittade på nätet lite och vips så hittade jag den (till ett bra pris dessutom) på Ellos, såklart så beställde jag lite mer än bara en jacka .
Tanken var såhär, när jag endå beställer jacka så kan jag ju kolla om det finns något annat som lockar.
Visst de bruna slip-in skorna har jag velat ha sedan jag fick hem Ellos katalogen i brevlådan.
Detta var det jag beställde från Ellos;



Sedan surfade jag in på Nellys hemsida också, och detta resulterade i att jag beställde det här;
Jag kunde verkligen inte låta bli när jag såg denna underbara skapelse i lila, lovely.
Den svarta var bara ett plus när jag insåg att jag inte har sådär himla många svarta klänningar i garderoben.



Imorgon är det fotbollsmatch mot Harg i Nyköping, ska bli riktigt kul. Önska oss lycka till!
Ikväll vet jag inte vad som det blir av mig eller vart, får väl ta och ringa min boyfriend och se vad han gör först...
Tack för mig
//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0