Känslorna är blandade.

Jag hittade Zackes personaltröja i mitt skåp i lördags när jag skulle börja jobba, antingen var det meningen att jag skulle få den eller så hade han bara lagt den där för att han inte ville slänga den. Men jag tänker i vilket fall som helst behålla den tills han kommer hem.
I fredags kväll spelade vi Lasergame med alla för att hedra dig Zacke, jag vet att det är svårt för dig också att åka.
Du fick ett brev av mig, jag uppskattade verkligen känslorna du visade när du läst brevet. Tack för att du visade dessa för mig.
Du är ett så underbart pucko Zacke. Du får många av dina vänner att le hur bittera eller arga de än är. Jag kan inte förklara i ord hur mycket jag kommer sakna dig. Det hemskaste av allt är att jag gråter hela tiden så fort jag ska berätta något om dig så fort jag pratar om dig så gråter jag, jag gråter aldrig annars jag brukar kunna kontrollera mig ganska rejält och inte gråta. Men det känns så hemskt du har endå varit en del av min vardag i hela 3 år. Du har alltid varit där och lyssnat fast du egentligen inte har varit så intresserad så har du endå lyssnat.
Det viktigaste är att du lyssnar på din vän, du behöver inte vara så jätte intresserad, så länge du visar att du lyssnar och bryr dig om din vän så är det guld värt, och du Zacke har en förmåga att lyssna otroligt bra, jag kommer aldrig hitta en så underbar arbetskamrat som dig, aldrig.

Jag förstår inte ibland hur jag lyckas??? Det är nog bara jag som kan lyckas, på ett sätt är jag lite besviken på mig själv att jag missade chansen men på ett annat sätt är jag väldigt glad jag har kanske påbörjat en vänskap som kan hålla länge, de kommer nog bli många promenader och pratstunder. Jag vet att de kunde ha varit annorlunda,. Men just nu är det här nog de bästa för oss båda.

Helgen har som sagt präglats av blandade känslor, och helgen har präglats av närhet och vänskap,
Jag är så otroligt glad att jag flyttade hit till Nyköping och lärde känna alla er underbara människor som bara ger en underbara känslor av G l ä d j e och L y c k a.

. Glädje  Lycka  Livslust .

//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Björn

Mr. Zacke for president! :P

Anna, det finns alltid vänner runt dig, nya som gamla.. U know it! :)

2009-11-23 @ 22:58:36
URL: http://www.garaget.org/bjornE_
Postat av: anna

tack björn..

2009-11-25 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0