Ett svårt val.

Detta inlägg kommer handla om att jag behöver en ny Ipod. Den nuvarade Ipoden har gett upp helt.
Köpt nya hörlurar till denna för att jag trodde det var fel på de gamla men så var det ju inte utan de var fel på Ipoden. Dessutom behöver jag en ny snart, för springturen igår var inte så roande utan musik, rättare sagt det var v ä r d e l ö s t att spinga utan music i öronen.
Men jag vet ej vilken sort jag vill ha. Nya Ipod Nano 5g med videoinspelning eller Ipod Touch???
Det är inte mycket skillnad i pengar mellan dessa två modeller.
Men Nanon är bättre att löpa med än touchen, men touchen är ju häftigare.
Man vill ju ha de b ä s t a.
Man får väl hoppas att man kanske har varit så snäll i år att man kan få en i födelsedagspresent.
Men i alla fall, hjälp mig att välja???



Ipod Nano 5g

Ipod Touch

 

Ja, du vilken ska jag välja???


Idag är det 7 dagar kvar till jag fyller hela 20år!
U n d e r b ak ä n s l a.

// A.Jylhä






Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du tar touchen?:D de skulle jag ha gjort ;)

2009-09-14 @ 19:07:38
Postat av: Adam

Nanon såklart man måste ju kunna springa med den utan att få typ blåmärken :D

2009-09-15 @ 23:49:06
Postat av: Anonym

Nanon utan tvekan, om du ska ut och springa. Touchens gyro (den känner om man lutar på den) kan fucka ur om den skakas för mycket. Och nanon är mycket mindre, stort plus ;D

2009-09-20 @ 18:09:46
Postat av: a.jylhä

tack så mycket för alla svar det blir nog en nano =)men då är frågan vilken färg :P??

2009-09-21 @ 06:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0