A white demon love song.

Då har man semester då. Första veckan åkte jag till Finland och hälsade på släkten, en helt mysig vecka men de fanns ju motgångar också t.ex. när man glömmer plånboken på båten som man precis lämnat, som när man inte har några halvljus på bilen påväg mitt i natten och de regnar och att man längtar hem till sina nära och kära.
Men en mysig vecka som sagt.
Nu har jag en och en halv vecka kvar. Det bästa är att jag har absolut inga planer alls.
Idag har jag målat köksbordet, igår fikades det + tvättades hela dagen. Idag blir de nog också en fika och kanske lite longboard. L o v e l y .

Här kommer lite bilder från min första semestervecka.



 Martin

 Anna

 Martin

 Tobias

 Kärlek.

 Emelie.

 Jonathan

 Martin

 Påväg.

Underbara sommardagar på sjön, hoppas vi ser dessa igen innan sommaren är slut.

//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0