Meningslösa onsdag

Jahapp ledig idag då men de är ju synd att jag är typ sjuk så jag kan inte göra något, så frustrerande. Jag som hade planerat att åka och kolla hur de ser ut vid ryssbergen och kanske ta ett åk med brädan men ikke. Jag orkar verkligen inte.
Ikväll är det julklappskväll på jobbet och då ska jag köpa hem min nya bräda. Hej då gamla bräda, hej Burton Feather!

Du skulle kommit hem denna vecka. Jag har nog inte riktigt förstått de än att du inte kommer hem. Känns hemskt, förlåt men jag tänker fortfarande på dig och känner sorg jag vet att de är inte de du skulle vilja men hur ska vi alla inte kunna känna sorg när en av de bästa inte kommer hem igen?

Ibland funderar jag på om det finns ett system på vilka som inte längre får vara kvar i detta liv. Om det är så att dem som har gett så mycket mer och uppfyllt sin kvot för upplevelser och glädje för andra att det är dags för dessa att gå. Att dem personerna ser till efter sitt försvinnande att alla i deras närhet ska inse att man måste älska mer och  ge mer och inte kräva något tillbaka. Det är en sjuk ide jag har för varför skulle annars dem bästa alltid försvinna ??

Meningslösa onsdag,

//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0