En ny jacka

Jag ska börja detta inlägg med att skriva grattis Martina på din 20-årsdag. Resan kommer bli underbar och mysig med dig. Fika blev det också hemma hos denna tjej, mysigt.

Sedan, vi fick in en retur på en otroligt snygg Burton jacka idag, så denna ska inhandlas imorgon, de är ju inte så att jag redan har ett överflöd av jackor, men denna är så otroligt snygg så jag kan inte låta bli. Vinterns klädesplagg för mig är jackor i år känner jag. Lovely.
Så här ser den ut;



Dagens bästa; Besök av underbara pojkar på jobbet, Värt.

//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Marianne

Jätte snygg jacka. Vill åxå ha......

Kramar i massor tjejen

2010-02-13 @ 07:38:34
Postat av: Maja

Grymt snygg jacka

2010-02-13 @ 08:14:14
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: anna

tackar tackar, men tyvärr blev jag tvungen att lämna tillbaka jackan, den är otroligt snygg men sitter inte lika snyggt på kroppen .. är ganska besviken men men,.

2010-02-14 @ 23:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0