Today is another day.

1 februari 2010, dagens datum, första dagen i resten av mitt liv. Dagen då jag fick min alldeles egna lägenhet. Underbart.
Sandra och jag tog en tripp till Ikea idag, det blev trots allt dyrare och mycket mer handlat än förväntat. Mycket prat blev det men en sak som jag än tänker på är. Vi sa att 2010 är de året som vi båda växer upp. Och det känns verkligen så, 2010 kommer bli de året då man mer och mer förvandlas från ungdom till vuxen.
Jag känner i alla fall att detta året kommer se helt annorlunda ut än tidigare år gjort och att jag har fått mer ansvar och styrka att verkligen vara den jag är och ingen annan.

I helgen är det flytt som gäller, vill verkligen flytta in i min lägenhet nu men jag väntar nog till helgen och fixar i lugn och ro och i min egen takt.
Allt känns så otroligt bra just nu, inget kan gå fel, och jag närmar mig min framtid med stolta kliv.

Denna känslan, denna närheten, det får mig att känna mig  L y c k l i g .



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0