Tankar

Jag tänker, tänker och tänker. Jag vet inte hur jag ska börja, kanske inte borde börja alls, men nu ligger jag här sömnlös igen och känner att det fattas något. Det är skönt att vara själv som jag skrev i mitt förra inlägg, det har gått tre dagar sen jag träffade dig, jag saknar dig. Men jag känner att jag börjar bli mindre beroende av just en person, och detta är ett bra tecken. Jag pratade med dig igår och det känns verkligen mycket bättre än på länge. Jag förstår dig och vill se förändring i mig själv. Jag har mycket att arbeta med men det ska jag fixa, jag är en vinnare och om jag vill något verkligen då blir de så. Detta borde jag ha gjort för länge sen, men jag gör det nu istället. Detta är inget nytt för mig och idag vet jag vad det beror på och varför jag gör som jag gör i vissa situationer. Jag växer varje dag och önskar att jag hade insett de här för länge sen.

----

Morgondagen känns tung. Du finns i alla våra hjärtan, Du saknas, Du är för alltid här. Tobias du är saknad.

----



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0