Du kan inte leva utan dina vänner, never ever.

Jag sitter här och tänker på hur mycket en pratstund med dina  u n d e r b a r a  vänner kan göra för att få upp ditt humör och inte tänka så mörka tankar längre.
Emelie knackade på hemma hos mig igår och precis innan hon knackade på så kändes det som om allt var hopplöst och lönlöst väldigt nära till tårar där. Hon knackar på bjuder in mig till henne och man får prata av sig och man kände verkligen hur mycket bättre jag mådde.
Sedan idag gick jag hem till Sandra där hon och Emelie satt och allt kändes så otroligt bra igen som om man bara fick ett upplyft, att vad som än händer så har jag alltid dessa två goa tjejor som finns där för att lyssna på mitt klagomål lite. Och låter mig prata av mig och jag mår direkt otroligt mycket bättre och ser på allt mycket ljusare.
Denna känsla är en av de bättre som finns. Känna att man verkligen får ut något av att vara med dina vänner i några timmar och bara få prata om allt mellan himmel och jord.
Detta värmer verkligen och jag känner en varm känsla av  l y c k a  börja bubbla inom mig och verkligen se hur bra jag egentligen har det med världens bästa vänner och en underbar pojk. Livet kan inte bli bättre för stunden.
Dessa mörka dagar är än en gång förbi och allt känns så otroligt mycket bättre.
Tack  u n d e r b a r a  vänner för att ni finns.



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0