Hopplösa jag

Varför känner jag det som om det fattas något i mitt liv? Jag har kännt mig så otroligt hopplös och ledsen dem senaste dagarna, visst jag har gjort illa ena armen så jag är halvt handikappad men det är något annat. Känns som om jag står och trampar på samma ställe och kommer inte vidare. Men på ett sätt känner jag mig pressad och vill bara att dagarna ska gå men jag lever inte utan jag bara räknar dagar men vad räknar jag till?
Jag känner att jag har tårarna i halsen nästan varje dag, jag skulle vilja resa bort komma bort ett tag.
Du gör mig till väldens underbaraste men inte ens de har hjälpt de senaste dagarna. Det är antagligen inget alls men jag vet inte.
Jag vill känna mig trygg. Kan du ge mig denna trygghet jag behöver det är frågan.



//a.jylhä

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, =( finns ju itne så mkt att göra än att räkna ner dagarna till den.......18April!



Nej men, ring om det är något.

Jag vet att du antagligen inte vet vad det är men, ska vi ta o skaffa dig en katt kanske?



P

2010-03-11 @ 11:20:50
Postat av: Anonym

ja jag vet om det är något jag räknar till så är det de..

de gör jag absolut tror vi borde ta en kväll men tee och fika..

haha ja om en katt skulle lösa denna undran ja då skulle jag skaffa de, men som sagt wallo hatar ju katter så de går inte de heller ,, ,=)

2010-03-11 @ 17:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0