Long distance runner

U n d e r b a r t !
Första springrundan är gjord för denna vår. Jag fick äntligen tummen ur arslet och gav mig ut och sprang efter jobbet idag. Jag fick för mig på jobbet att om jag kanske köper ett par löpartights så måste jag ju använda dem och det har jag gjort nu. Funkade kanon.
Jag sa innan jag började springa att; spring så långt du kan och sedan får du gå tillbaka om du inte orkar mer. Så jag sprang till Oppeby och kände inget sug alls efter att stanna så jag fortsatte till sjukhuset och sedan till Hemgården igen och sedan hem. Jag stannade inte en enda gång, och jag är otroligt förvånad för jag trodde inte jag hade kvar denna motion. Jag var ute och sprang i 55 minuter konstant.
Nu har man en sånn där härlig lugn känsla i kroppen, äntligen har jag kommit över det jobbigaste med att börja springa igen, just att börja. L o v e l y . Creed to me.

Äntligen är du på väg hem, snart får jag sova med dig igen. L o v e .

Imorgon är det måndag vilket betyder att jag är ledig. En springtur kommer det nog bli och en promenad på stan och inte minst ett besök i matvaru affären. C h e c k !



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0