Söndag och solen är på besök.

Vilken underbar morgon det är just nu, man kanske skulle ta en promenad i vårsolen kanske?

Valborg blev otroligt mysigt och roligt, det blir som sagt så när man samlar personer man tycker och bryr sig om på ett och samma ställe. U n d e r b a r t.

Dock mådde man inte så otroligt bra dagen efter men det var det värt, vi skulle åka till Vagnhärad denna dag och hämta utemöblerna till gården så vi åkte iväg och kom hem igen. Sedan denna kväll spenderade vi i Norrköping på Bilträff, mycket känslor på en och samma gång, detta var ju trots allt något jag tyckte var otroligt roligt och underhållande förut. Kan jag börja göra det igen? Igår var i alla fall roligt vissa stunder sedan blev de lite långdraget men det gjorde inget för man hade det bästa sällskapet för ett sånn här aktivitet.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Ut i solen måste vi man kanske kan försöka få lite färg på denna bleka nordiska kropp. Du ligger fortfarande och sover så jag sitter väl här ett tag till eller tar en promenad. Jag är så otroligt glad med dig du gör min dag underbar. Du kan sitta bredvid mig och bara vara tyst men så länge du sitter där så är jag väldens lyckligaste,

Imorgon ska jag fortsätta med min tatuering och göra klart alla blommor. En blomma till ska det bli och så ska resterande blommor bli klara med all färg. Innan vi ska till studion i Oxelösund så ska jag försöka hinna ner på stan och klippa mig också, detta håret gör mig galen inte en enda frisyr kan du göra till utan att man ser ut som en mupp och tovorna som blir efter en dag ska vi inte prata om måste bli av med lite slitet hår.

Nästa helg är det Stadium Olympiad i Norrköping igen. L o v e l y. En heldag med bara galenheter och happiness och sedan på kvällen blir det årets fest med mycket nöjen och underhållning. Detta är det man ser fram emot varannat år om man jobbar på Stadium. Party all night long.



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0