Sweet dreams and beautiful nightmares.

Tokigt trött just nu.
Lånade ut bilen tidigare ikväll. Jag är så otroligt snäll. Eller rättare sagt jag behöver den inte direkt ikväll så varför inte låna ut den till någon som behöver den mer.

Tatueringen är nästan klar nu. Alla blommor är klara + all färg är klar, nu är det bara detta trissel trassel och trådar kvar runt omkring som vi ska fortsätta med nästa måndag.
Fast det läskiga är att innan ens jag är klar med denna tatuering så har jag redan börjat fundera och spekulera på en tatuering till. Trodde inte detta skulle behövas när jag gjort en så pass stor tatuering men tydligen hade jag fel. Det gör mig bara mer sugen att göra en till.

By the way underbar helg i övrigt. Jag är kär i världens bästa.

 

//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0