Ny jacka.

Åhh jag fick hem min jacka från Junkyard igår. Det blev en NitroSnowboards jacka "ashes to ashes". Så snnnyyyygggg. Och mycket mycket snyggare när man testat med mina nya skidbyxor också. Bilder kommer på detta hur man kommer se ut i backen i vinter. Nu vill jag bara ha snö så man kan börja nöta på snowboarden igen och jag hoppas på massor av snö, snö i mängder.
Dessutom beställde jag ett bälte till mina skidbyxor som är smått för stora. Nice nice.

Idag blir de nog en tripp till Vagnhärad och Hölö för att fika med Martina och Sandra. Men först måste jag skaffa lite kraft så jag kan orka mig upp ur soffan och vakna till och duscha.

 Jacka framifrån.


 Jacka bakifrån.

 

 Bälte.

Jag är så lycklig med dig. You are my weakness my love.

//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0