När jag blir stor

Ännu en skön helg har passerat. Den tillbringades mestadels på crossbanan i Stjärnhov.
Jag har kommit fram till en slutsats att när jag bir mogen nog att skaffa hus och kanske någon gång i framtiden barn också, så kommer jag göra de just i Stjärnhov.
Få leva där på heltid vore helt underbart när nu den dagen kommer då jag mognar så mycket.
De kommer inte spela så stor roll i vilken stad jag arbetar.
Bara just att jag får ha ett hus och liv i denna lilla "by".


Tobias du finns i våra drömmar och tankar.
Jag hälsade på dig i fredags, det känns helt overkligt fortfarande.
Att det snart gått ett år sen de som inte fick hända, hände.
Ibland känns de som längre tid än så och ibland känns de som de hände för inte allt för länge sen.
Jag satt där en lång stund och bara tänkte på allt mellan himmel och jord, men det som jag verkligen tänkte på var att vi måste ta hand om varandra och hjälpa de i våran närhet som är i nöd.
Ge stöd till den som behöver och bara älska och rå om varandra varje dag som om det var den sista vi levde tillsammans.
Ge lite och du får så mycket mer tillbaka.
//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0