Dagens livssituation

Ja nu känns de verkligen att hösten snart är här.
Sommaren tog slut i söndags, Sandra och jag satt helt tysta på balkongen och bara var galet deprimerande.
Men jag kan ju säga att vi hade i allafall den sista bästa helgen tror jag.
De sa i allafall att vi hade roligt. Det är väl huvudsaken som gäller.
Nu i dagarna så har Skolstarts kampanjen på Stadium som jag var med och produkt koordinerade till börjat rulla på TV och på webben.
Ja nu undrar ni säkert vad jag gjorde till denna kampanj men jag såg till att alla produkter som barnen har på sig kom till plats och hem. Plus så var jag med och bestämde vad de skulle ha på sig mer än de viktigaste produkterna.
Men de mest roliga är att jag var med när de plåtade och filmade reklamen.
Just nu flyter de på otroligt bra på jobbet och jag känner att jag har bra koll och verkligen njuter av att jobba med just de jag gör.
Har dessutom börjat löpa igen. Varit ute och sprungit idag och igår 40 min vardera gång och jag tänker fortsätta med de för att ha någon sysselsättning under vintern.
Jag tror dessutom att jag måste hitta en hobby eller en ny träningsform. Kanke Yoga eller Pilates hemma eller någonstans i Nyköping. De vore riktigt intressant att testa på något nytt nu snart när mörkret kommer.
Jag saknar min vänner i Nyköping så imorgon så ska jag träffa två av de bästa tjejerna för lite mat och vin mys här hemma hos mig i min nya lägenhet som just nu ser ut som tredje världskriget då jag inte fått ordning på vart allt ska stå än och jag har dessutom konstaterat att jag skulle kunna ha en egen loppis då jag nog äger mer ljus och prydnadsaker (småskit) än de flesta stans loppisar. Sugen?
Känner väl också lite att jag inte orkar stressa med något. Ska och hämta mitt köksbord i gamla lägenheten imorgon efter de får vi se om jag orkar börja.
//a.jylhä

Kommentarer
Postat av: Emelie

Reklamerna är lika bra som vanligt, eller lite bättre så klart eftersom du har styrt upp :P

2011-08-09 @ 21:35:34
Postat av: anna

Tack emelie... :)

2011-08-12 @ 00:19:35
Postat av: Katarina Karlsson

Du skriver och fotar så fint! Önskar dig stort lycka till med allt!

2011-10-18 @ 08:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0