Mitt senaste inköp

Måste bara berätta om mitt senaste inköp.
Jag har köpt två stycken Usb hubbar från CDON.se
En från Belkin och en som ser ut som ett gammalt old school kasettband.
Otroligt värt.

Sedan handla jag lite på Nelly.se också, det vart två klänningar en lite finare och en lite mer till vardags och jobbet.

Igår fixade jag i ordning i mitt kök i allafall, jag har inte hunnit tagit några kort än då Emelie ringde mig och sa; ska du med på en öl? Och vad svarade jag? De som känner mig får absolut inte svara fel på denna. De är klart jag svarade SJÄLVKLART!
Så jag hann aldrig ta kort på de jag pysslat med sen jag kom hem igår.
Men fint blev de och förhoppningsvis kommer de bilder i veckan, då jag ska fixa i ordning i vardagsrummet också.
Första steget är IKEA på tisdag eller måndag har inte riktigt bestämt mig än vilken dag, beror helt på hur jag känner just de dagarna.

Allt flyter på i en underbar takt. Jag mår dåligt ibland och är ledsen men vem är inte de emellan åt?
Det är helt naturligt att gråta ibland, de kan vara för världens minsta sak men om du vill gråta så gråter du. Om du behöver en kram då ser du till att fixa en kram av någon nära. Det är inte svårare än att fråga och jag garanterar dig att 99% av gångerna så får du självklart en kram.
Ta tag i dina egna handlingar mer och förlita dig inte på andra när de gäller saker du vill.

Här nedan ser ni bilder på mina nya hubbar.



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0