My sweet home

Hur ska jag göra med lägenheten?
Det är den stora frågan, om en vecka får jag ordna och fixa bäst jag vill i lägenheten.
Jag kanske borde hänga upp gardiner någon dag men jag känner att de inte är någon ide då jag antagligen kommer ändra mig så velig som jag är.
Jag tror jag har bestämt mig hur jag vill ha i vardagsrummet i allafall (fast jag har inte testat de än, då de står en säng mitt i all kaos).
Sovrummet är nog den största av alla frågor då de enda jag har att ha där är en säng, detta skulle funka om du hade ett litet sovrum. Men då jag har ett sovrum på 20 kvm så blir detta ganska tomt. Man kanske skulle köra en mörk fondvägg eller är detta för mycket 2006?
Gaah jag blir galen, men jag ska i allafall göra den ena av de så kallade "walk in closets" till ett "datarum" där jag kan ha min dator plus min scanner och någon gång förhoppningsvis testa iden som fick mig att köpa scannern från första början.
Fast jag tror de löser sig när hon flyttar ut på riktigt (hennes möbler bor i mitt blivande sovrum just nu).
En vecka kvar. Längtar,
Imorgon blir de nog en mini kräftskiva med tjejorna. Kan bli riktigt mysigt. Nyköping blommar ut på hösten, sommaren är jag hellre i en helt annan stad men hösten och vintern är jag mer än gärna på hemmaplan.
Jag tror jag håller på att bli lite förtjust i denna stad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0