2011.12.13

Alla pratar om lucia och jul. Och jag ärligt talat kräks. Jag avskyr julen mer och mer för varje år som går. Man kanske skulle fira jul hemma här i min egen lya med endast katten och jag?
Ibland tänker jag, tänk om någon skulle följa mitt liv och alla min steg och beslut. Se hur jag lever mitt liv. T.ex. de här med att jag inte har någon aptit överhuvudtaget och inte har haft de på ett bra tag. Ser mest mat som näring. Som idag, fortfarande ingen aptit, men jag kände ändå att jag borde äta något då jag annars nog skulle svimma påväg till jobbet imorgon. Min middag bestod av kokat ris smaksatt med grillkrydda och endast grillkrydda.
Jag brukar förklara de som, de är inte de att jag inte tycker om att laga mat, utan mer att jag saknar att laga mat till någon som kan uppskatta den, då jag inte gör de. Därför jag i stort sett kan äta vad för skit som helst eller inget alls. Uppskattar nämligen inte maten alls längre. Trist. Hoppas de kommer någon snart som vill äta middag med mig, tragiskt att tänka att jag måste ha sällskap för att äta. Men sant.
Vill du bjuda mig på mat eller fråga om jag vill laga mat åt dig?

Nej!, sitter och kollar på House och de kommer upp massa äckliga monster i serien. Vad är de här för något? Varför förstöra en serie för mig som jag tycker om att kolla på med massa äckliga monster. Nu kan jag inte kolla på detta heller längre. Klarar inte av onaturliga och äckliga monster längre. Alltså jag kan inte se på skräckfilm längre alls. Jag blir livrädd och får kalla kårar genom hela kroppen.
Dessutom tror jag att de står och väntar ett "levande skelett" i hallen efter varje gång jag duschat, fy jag kan verkligen föreställa mig hur de ser ut när de står där och väntar på mig att jag ska gå till köket. Det är så verkligt.

"Dina ögon ser ut som ett par snälla ögon, ett par ögon som speglar din personlighet och ett par ögon som får en att bli nervös och le"




//a.jylhä

Kommentarer
Postat av: Joss

Ojoj vad vi är lika du och jag:) äta bör man annars dör man;) well känner man inte för det så är det svårt. Ibland när allt annat i ens liv är kaos så kan även det vara det ända man har kontroll över. Kan bli farligt. I know. Om du tycker om å käka med vänner, starta nånslags 'halvåttahosmig' typ en gång i veckan å kör trerätters. Både trrvligt å bra!:) kram på dig<3

2011-12-14 @ 09:26:41
URL: http://jossture.blogg.se/
Postat av: anna

Haha jaa saknar dig här på jobbet, ibland får jag så konstiga blickar för mina matlådor ;) hade vart skönt med lite "konstigmatsällskap" :)

Jo men så är de om inte psyket är hundra så blir inte kroppen de heller..

jo jag har försökt men de är inte så lätt när 2 tredjedelar av tjejkompisarna har respektive :P får väl föröka hitta någon att laga mat till istället haha

Puss&Kram på dig med gumman

2011-12-14 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0