2011.12.19

Jag ligger här i badkaret och tänker tillbaka på helgens bravader.
De går inte att beskriva i ord hur mycket jag uppskattade lördagen mer än något annat just nu. Stjärnhov och alla dess människor, stora som små, hur de får en att känna sig så otroligt uppskattad och värdesatt. Hur en endaste kväll kan få en att sväva på moln. De är fantastiskt.
Julen närmar sig med stora kliv och detta kommer bli den första julen på väldigt länge då jag inte kommer ha en enda bestämd tid på dagen. Jag kommer vara där jag vill vara, när jag vill vara och hur jag vill vara.

Jag fick dessutom hem mina två nyårsklänningar idag, men jag misstänker (om jag känner mig själv rätt) att jag kommer dessutom beställa hem en julaftonsklänning. Då jag helt missat att tänka ut vad jag skulle ha på mig då. That's me.

Travis måste såklart vara med överallt så fort man kliver in genom ytterdörren på kvällarna. Han var med och pysslade i sovrummet tidigare och nu sitter han brevid mig på badkarskanten dock påväg i men han vågar inte riktigt. Han är min absoluta favorit pojke och de är inte många som kan mäta sig med han ...

//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: ida

gud vilken söt katt du har! :)

2011-12-20 @ 09:28:54
URL: http://idapermaangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0