Min dag

- 28 Februari 2011 -
Sista dagen idag då. Jag förstår det inte riktigt än men det var det och imorgon blir de Norrköping.
Jag köpte en tårta till alla, men duktig som jag var så smakade jag inte ens på den. Ska försöka bli lite nyttig nu har jag bestämt.
Våran städare blev helt förkrossad av att jag skulle sluta, han som tyckte att jag var så otroligt snäll, duktig och stark (enligt honom var jag tydligen den enda tjejen som kunde slita och dra med pall lyften på jobbet).
Det kändes lite sorgligt att behöva lämna in min nyckel.
Efter jobbet så gick Linn och jag och tog en fika och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord, allt man egentligen kan prata om på två timmar. Kändes som om vi behövt några timmar till. Sedan gick vi tillbaka till jobbet för att säga hej då till Martin och Carina. Sedan fick jag veta att på mitt nya jobb så har dem tydligen ett månadsmöte för hela byggnaden den första varje månad då man pratar om kommande månad och alla nya får presentera sig. Ooh lite nervös men de kommer nog gå bra.
Sedan åkte jag hem och än så länge har jag inte fällt en tår.

Undra vad jag ska ha på mig imorgon är den frågan som kretsar runt i huvudet just nu?

//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Emma

LYCKA TILL i morgon :) Hoppas allt går galant :)

Kram!

2011-03-01 @ 14:04:23
URL: http://emmaposse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0