Min dag

Onsdag den 9 Februari 2011.
Jag vaknade imorse av att jag frös pågrund av att Martin redan åkt till jobbet. Han är ju trots allt mitt element, som håller mig varm i kylan.
Sedan gick jag upp käka lite godis till frukost och funderade på att jag hade ganska mycket att göra idag.
Första var att åka till sjukhuset och fixa nya p-piller och sedan hem och städa.
Mamma och lillebror kom på besök en stund. Sedan kom Martina och vi fikade och pratade massa strunt.
Åkte ner på stan och kollade kläder med henne. Jag kom på att det jag letar efter fanns inte överhuvudtaget. Borde starta ett eget klädmärke så jag kan sy mina egna kläder så som jag vill ha dem så kanske man får den sorts kläder som jag vill ha. Usch de enda jag hittade och verkligen behövde var ett par nya tights för att mina senaste gick hål i igår.
Efter de åkte jag hem och Martina hem till sig.
Det var bara att fortsätta med städandet, rensa fiskskålen plocka, plocka och plocka ännu mer samtidigt som jag tvättade.
Jag började räkna mina skor (ska prata lite om dem någon annan dag) och samtidigt fixa min garderob där i allafall en fjärde del av skorna låg så nu har jag sorterat garderoben. T-shirtar hänger och byxor ligger och inga skor alls i garderoben. Yes.
Sedan fick jag laga mat ensam för att Martin inte kommit hem än, äta mat själv och sedan kom han hem.
Nu sitter jag här och bara pustar ut och blir bara trött av att tänka på hur mycket jag hunnit med idag.


Såhär ser min garderob i sovrummet ut nu. Organiserat.

//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0