Nya t-shirts

Två nya t-shirtar ramlade ner i brevlådan igår från junkyard plus ett par jeans. En DC och en Björkvin och jeansen är från We.
Jeansen var lite smått stora men dem var snygga så dem behöll jag endå, men t-shirtarna var awesome. 
Junkyard har ju just nu rea på alla vinterprylar, så vi passade på att beställa hem lite.

Och ja, jag fick jobbet i Norrköping så jag börjar på tisdag. Ja nästa tisdag den 1 mars. Snabba bud. Men de ska nog gå bra. Jag är redan nervös men jag har en bra feeling i allafall.

Här är t-shirtarna i allafall:


(Björkvin)


(DC)

//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för jobb?

2011-02-24 @ 22:21:36
Postat av: anna

Vem frågar vad för jobb? någon man känner eller någon som bara är nyfiken =)?

2011-02-26 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0