Mitt senaste inköp

Ja då börjar vi då.
Jag ska visa mina två senaste inköp, ja rubriken säger "mitt" senaste inköp men jag kunde inte välja vilken av dem jag skulle visa så de fick bli båda.
Först är det mina nya skidglasögon. Ja, jag har köpt ett par. Jag har ett vagt minne av att jag sa till Linn och Martin på jobbet att ; -Jag kommer aldrig köpa skidglasögon för att jag kommer inte behöva dem för jag åker inte så snabbt! haha.
Men sedan åkte vi till Romme och  jag insåg att jag inte kunde vara utan dessa så jag köpte ett par.
Det blev ett par ANON Helix från Stadium.

Sedan tar vi mitt andra inköp och vad tror ni det är? Ja, såklart ett par skor. Såg ett par likande på Sandra och tyckte dem var otroligt snygga så jag köpte ett par från H&M till kanonpris.

Idag ska jag till Björn och tatuera mig igen. Om planerna går som tänkt så blir tatueringen klar idag. Jobbiga är att än en gång har jag redan börjat fundera på nästa tatuering. Det är som en drog när jag gjort de första gången så kan man inte sluta galet.







//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: sandra

tjo=) sjukt irriterande, så fruktansvärt dålig syn har jag inte(tror jag itne). men man ser ju itne vad det står när det är så mörkt.. får markera varje gång! =P ett tips bara=) kramis /sandra j

2011-01-26 @ 13:57:15
Postat av: anna

hahaha ja jag vet tekniska jag försöker fixa de men de går inte så bra. :( så jag får gå tillbaka till tråkiga vita men men ...

2011-01-26 @ 16:42:00
Postat av: anna

hahaha ja jag vet tekniska jag försöker fixa de men de går inte så bra. :( så jag får gå tillbaka till tråkiga vita men men ...

2011-01-26 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0