Två bilder från en annan tid

Denna bilden var en glad period i mitt liv.
Just den här kvällen är nog en av de bästa här i livet.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjort under kvällen men hemresan var ett minne jag än idag ler till när jag tänker tillbaka på det.
Vi var så glada, obeskymrade och lyckliga.
En lycklig period i livet helt enkelt. Det här var inte heller den enda kvällen hemresan var roligare än hela kvällen. Det är väl lite det jag vill symbolisera med denna bild också att hemresan kan vara det roliga på hela kvällen och det värsta och att denna perioden i mitt liv kommer jag aldrig mer få uppleva, just dessa galna och obeskymrade kvällar som vi alla hade tillsammans då en gång i tiden.
Jag minns en kväll när vi var påväg hem från Trosa och skulle till Vagnhärad, vi lånar några cyklar och börjar resan hem, Sandra hittar en kruka med en hängblomma i som hon tänkte ta hem men hon bestämmer sig för att inte göra detta efter ett tag p.g.a. den väger lite för mycket.
Jag tappar balansen när jag blir skjussad på pakethållaren och slår i bakhuvudet i marken, ja jag hade typ en lätt hjärnskakning dagen efter. Jag voltar över cykeln och får en fläskläpp och då ligger cykeln på marken när detta händer. Hanna bestämmer sig för att gå brevid Kim och inte sitta på pakethållarn hela vägen hem. När vi väl kommit till Vagnhärad så slänger vi cyklarna ner från bron och vi siktade på en lyckstolpe och dem träffade och där låg dem kvar ett bra tag innan någon stackare fick skära upp cykelramen för att få loss dem. Underbara kväll.
Jag tar med bilden på Sandras kruka också bara för att visa att den var ganska stor.





//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: sandra

men nej anna vi siktade ju inte ens det var ju markus som bara äh skit i denhär sen kollade jag ner och ser att haha(!) titta!

2011-01-28 @ 21:53:32
Postat av: anna

så kanske det var minns inte riktigt hahha

2011-01-28 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0