Livet här och nu

Det var ett tag sen jag skrev nu, känns lite som att jag tappat suget över att skriva.
Att jag inte riktigt har haft så mycket att skriva om, eller rättare sagt vad ska jag skriva om när de finns så otroligt mycket att välja mellan.
Låt fingrarna flöda bara tänkte jag skriv om de du vill, mellan himmel och jord.
Livet flyter på i en underbar takt, med nästan endast bara nöjen och glädje.
Helgerna är oftast fyllda till bredden av glädje och kopiösa mängder alkohol. Antagligen därför sådan glädje.
Det är en tid då jag verklgen ska finna mig själv och göra precis de jag vill när jag vill och hur jag vill, på mitt eget sätt.
Kan låta lite drygt men varför ska jag göra något jag inte vill eller orkar?
Jag gör som jag vill och lever mitt liv på bästa sätt helt enkelt.
Hittar på galenheter och dumheter men ångrar aldrig någe, om jag ångrar något så är det i så fall de jag inte gjorde.
Folk säger att jag har förändras, ja det är klart. Vem ser inte skillnaden på att leva i ett förhållande och att leva själv?
Säg till i så fall om du inte ser någon skillnad alls i detta så lovar jag att förklara de för dig.
Ibland känner jag mig lite deprimerad nästan så att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mig själv. Men de här perioderna är inte längre flera dagar utan de är högst några timmar.
Det kan ju bara betyda att det är bättre, eller?
Tänker mycket på mig själv och mina närmaste, mycket mer än innan. Har verkligen insett hur viktigt de är att ha rätt vänner runtomkring sig.
Det är inte lätt att hitta dessa rätta vänner men jag har lyckats väldigt bra.
Jag tänker fortsätta göra precis som jag vill, när jag vill och hur jag vill.

Dagens nöje var helt klart att få se lite crossåkning igen. Det ger en sådan otrolig energi och kick att få se glädjen i ögonen på den som kör. Det här har jag tyckt väldigt länge. Antagligen därför jag alltid följt med i vått och torrt.
Glimten i ögonen träder fram och känslan av att se detta är obeskrivlig.
Dessutom är det en otrolig lycka att få fota något som sprider sådan glädje i hela kroppen.
Detta är något jag också brinner för, fotningen.
Att få fota något som sprider sådan energi är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0