10 månader

Just nu tänker jag på dig otroligt mycket, mer än vanligt.
Jag vet inte riktigt varför, kan vara för att det går otroligt bra för din syster och att jag är väldigt stolt över henne.
Eller så är det bara för att jag funderar på hur de hade varit om du inte försvunnit från oss.
Nu är det 10 månader sen, jag sa de högt i bilen igår till pappa och jag kan ärligt säga att det känns väldigt konstigt att säga de. Lite obehagligt på något sätt. Man inser de mer och mer för varje månad som går.
Jag ser hur din syster kämpar med allt och jag beundrar henne. Du skulle vara otroligt stolt över henne, och det vet jag att du är för jag tror du ser och hör alla våras tankar.
Jag kommer och hälsar på dig någon dag och tänder ett ljus för dig.


(Sandra & Tobias)


//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0