Irritationsmoment

Åhh ibland blir jag så arg så jag spricker av ilska.
När man kommer hem från jobbet tredje dagen i rad och det står en annan bil på min parkering. Då blir jag arg. Det är så jäkla irriterande att komma hem och inte kunna ställa sig där du brukar, utan du måste hitta någon annanstans att stå.
Och det värsta är nog att våran hemska hyresvärd nog sagt åt den här nya hyresgästen att han kan stå på min parkering fast hyresvärden klart och tydligt vet att jag alltid har stått där sen jag flyttade in i lägenheten.
Men de värsta är att det finns fler än en ledig parkering som den här jävla nissen som står på min parkering kan stå på.
Varför ska jag flytta på min bil som har stått på samma plats i 1 år och 2 månader? bara för att de kommer en ny hyresgäst.
Galet irriterad så jag har skrivit en lapp (Se bild nedan) som jag ska sätta på hans bil. Och om han inte förstår då så kommer jag garanterat ta reda på vilken lägenhet han bor i. Gå och knacka på och fråga varför han inte flyttat på sin bil.

Till något helt annat, jag har gått igenom alla skivor i bilen och har kommit till en otroligt gammal en. Med massa Fronda låtar på, och en låt som jag tidigare inte lagt märke till, men nu suttit och lyssnat på den.

Fronda - Svensson, svensson

Satt och lyssnade på texten och tyckte den var riktigt rolig. Lyssna på den.



//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0