Min vecka

Första veckan i Norrköping klart då. Man börjar sätta sig in i vad det är jag egentligen ska göra lite bättre nu.
Första två dagarna var jag helt förstörd för att jag inte riktigt visste vad jag gett mig in på men nu börjar bitarna falla på plats och jag känner mig lite tryggare.
Jag har också fått vara byxmodell för lite byxor härom dagen, spännande och lite förvånad blev jag när dem frågade men kul att få göra de i mellanåt också. Ska tydligen få bli byxmodell för dem mindre kläd storlekarna för att underlätta för henne som brukar göra de. 
Jag har förstått att det är ett väldigt varierande jobb där du i stort sett kan få göra väldigt mycket olika saker. Så man hinner inte tröttna på de man håller på med.
Och att köra bil åt motsatt håll än vanligt känns lite ovant men mycket bättre.  
Jag saknar såklart mina gamla arbetskamrater i Södertälje.
Men man känner "Stadiumandan" här i Norrköping också så man känner sig inte så helt bortkommen som jag trodde att jag skulle känna mig. Det är alltid läskigt med nya människor och nytt jobb hur man kommer tycka om alla och så, men de känns bra.
Ja nu tar jag helg i allafall efter att ha jobbat i 9 dagar i rad. Man är sjukligt trött i huvudet så jag kommer nog sova länge imorgon.
Imorgon får jag äntligen tillbaka min bil, ska bli helt underbart att få köra Mazdan igen. Min helt egna bil som har varit hos bildoktorn lite för att den skulle bli godkänd i besiktningen.  
Men de bästa är att jag inte behöver känna stress för denna helg, att jag MÅSTE göra något för jag är ju trots allt ledig nästa helg igen och alla helger framöver. Yes inga mer helger på 1,5 år!!!



//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Björn E

Sa ju att de skulle gå fint! :)

2011-03-04 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0