Hej då

Ja, nu åkte du igen. Knappt en helg fick jag med dig men de jag fick var väldigt bra tid.
Hur skulle jag klara mig utan dig min kära? En vecka i taget.

Jag ska sammanfatta helgen lite. Fredags var galet bra, Björn fyllde år så vi firade honom med en brakfest med nära och kära. Kunde inte blivit bättre.
Lördag vart en heldag men Martin. På kvällen blev de ett impulsivt äventyr. Jag begav mig till Malmköping för att träffa Sandra och dricka lite för att senare dra till Flen och kolla på Kalle Baah. Om de inte vore för Sandra så skulle denna kvällen nog blivit otroligt långtråkig. Kändes som om man kom till ett högstadiedisko på Amazon i Flen.
Tur att Kalle Baah var där och höjde upp stämningen i en timme.
Söndag vart de cross och sedan somnade jag i solen denna helgen med så jag är röd som en tomat i hela ansiktet.
Sedan blev de en sväng till Stjärnhov för att ta världens kortaste första båttur på Naten för att vi hade bråttom hem för att få mysa med varandra en sista kväll.
Jo helgen har varit händelserik, får göra de bästa för att fördriva tid denna vecka så de blir helg lika fort som helgen gått.
(Njutning av värmen på hög nivå)


//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0