Jag ser domen i dina ögon

Det börjar släppa nu lite smått och jag känner att jag står hyfsat stadigt igen på mina egna ben.
Men jag kan säga att de senaste fyra dagarna har jag inte varit på topp.
Jag vet bara att du är underbar och att du inte gör de så lätt alltid men jag vet endå att jag alltid kommer stå vid din sida tills du säger åt mig att gå. Och den tiden är inte kommen än och det gör mig väldigt glad att du uppskattar allt jag gör för dig, jag gör allt detta för dig, för det som betyder något för mig just nu är just du.
"Jag ser domen i dina ögon min kära"

Imorgon åker vi till Malmö med jobbet. Nervös? Lite faktiskt, Varför? Ingen aning men kul ska de bli.
Dessutom så är det kanske en speciell dag imorgon också, en milstolpe i livet kanske eller bara en helt vanlig födelsedag. Det får vi se, men spännande tror jag att de blir.

Jag tror att jag måste sätta upp mål för framtiden, något att sträva efter eller kanske något som jag verkligen vill göra inom en snar framtid.
Saker jag skulle uppskatta att få uppleva, saker som gör mig glad och saker som jag måste kämpa för.
Något som gör mig glad för tillfället är, gissa de eller ej, men faktiskt Du.
Något som jag verkligen skulle vilja uppleva och kämpa för blir svårare att fundera ut då jag inte riktigt vet vad det är just nu, detta är något jag vill göra för min egen skull och för mitt egna ego.
En liten egokick att kämpa för, för att få uppleva. Där kanske vi hade de, vad vet jag, när jag knappt vet vad som händer med mig själv just nu.
En sak vet jag att jag är otroligt stark och starkare blir jag med rätt vänner runt omkring mig.

En och en halvtimma kvar sedan är jag inte 21 år längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0