Längtan hem

Vi har varit i Finland i tre dagar och jag längtar ärligt talat redan hem. 
Visst att syster och jag har de bättre dagarna i våra liv, men hem är alltid hem.
Hem till min underbara kusin, hem till mina vänner, hem till stormen, 
Satan vilken längtan jag får ju mer jag tänker på de,
 
Pau och jag har de otroligt bra, får allt serverat, får träffa våran far och njuter helt enkelt till fullo av Finland.
Många skratt kan jag lova att de blir när hon och jag är med varandra. Samma dåliga humor och samma "dryga" sätt att vara, lite halvstroppiga sådär, men de är roande
Jag har fått mig en egen privat fotograf och jag ska lära henne allt jag kan!
Vi har tagit ett antal snygga bilder än så länge, kommer lägga upp de här inom snar framtid, så fort jag orkar..
Nedan är en av bilderna, och yes jag är faktiskt sådär brun just nu, tacka Öland som sagt för de.

"breathing you in when i want you out"
 
//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0