Fotosöndag

Hittade en hemsida i veckan som presenterar olika teman i veckan som du kan fotografera och sedan lägga upp på Flickr.
Ett riktigt bra knep för att komma på något att fotografera om du kört fast och din inspiration är slut.
Hemsidan heter: http://fotosondag.se
De presenteras ett nytt tema varje tisdag och så har du på dig till på söndag att ta ett fotografi med din tolkning på temat.
Veckans tema var "Aha".
Jag fick några bra tips i veckan på vad jag skulle kunna fotografera men sedan när jag kom hem en dag från jobbet så kom jag på att jag köpte ju denna härliga telefon på öppen hand för någon vecka sen. Som blev en perfekt tolkning på veckan tema "Aha".
Utvecklingen av telefonen, aha!
Då och nu.
Bilden nedan är mitt bidrag till fotosöndag, och gå gärna in på länken nedan och kommentera vad du tycker. Är väldigt intresserad av vad just du tycker om bilden.
http://www.flickr.com/photos/76928791@N07/6903582285/in/pool-1381649@N25/

//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0