2012.01.19

Jag har kommit på en ide. Jag ska fota en bild varje dag fram till 2013. Med start från en 1 februari.
Alltså jag ska ta en bild varje dag på de jag gör under 2012, och i slutet av året sammanställa alla dessa bilder till en film.
Man får verkligen välja ut en bild som förklarar kanske de roligast, sorgligaste, ynkligaste, underbaraste, känslomässigaste eller helt enkelt de vardagligaste jag gjort under just den dagen.
För jag har insett lite att varje dag är speciell och man ska minnas gårdagen och ibland också blicka tillbaka på den för att lära sig något.
Något till nästa gång eller till andra situationer.
Men ibland vill man glömma de dåliga minnena, men man ska också komma ihåg att de dåliga minnena också kan bära med något bra inför framtiden. Något som får en att inse något man aldrig insett tidigare.

Idag har jag varit och lämnat snowboard prylar till Sandra till utbyte fick jag middag och det viktigaste av allt sällskap till middagen.
Sedan kom jag hem och märkte att fy vad illa Travis luktade så jag tog med han in i badrummet och ställde han i badkaret under duschkranen.
Inga problem alls han tycktes njuta av detta, då ska jag inte glömma att säga att han tycks göra allt för lite uppmärksamhet.
När han var färdig duschad så hoppade jag själv in i duschen och nu ligger han här brevid mig i sängen och myser.
Han är endast min och bara min. Min enda Travis.

Du må vara långt bort men jag tänker på dig endå, jag säger till dig njut. Njut av allt som om de var sista gången. Tänk inte på mig, jag klara mig. Men mitt hjärta är med dig vart du är går i livet, har alltid varit och kommer alltid vara. Kom ihåg de.

(En bild från en helt annan tid, en tidsepisod i mitt liv då jag trodde att jag var trygg)
//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0