2012.01.30

Har städat bilen inför besiktningen imorgon och ska alldeles strax gå ner och fylla på olja i den.
Dessutom har jag dammsugit och plockat undan i hela lägenheten, de värsta med att ha en lägenhet på 70 kvm är att de är så jäkla jobbigt att städa. Jag hatar att städa de har jag alltid gjort och kommer alltid göra.
Nu sitter jag i soffan och pustar ut, och kraken han är också trött så här mycket rörelse har de inte varit på otroligt länge på oss när vi varit hemma tillsammans iallafall.
Skönt då kommer han sova lugnt inatt.

Jag kan inte vara tyst om de längre. Nu skiter jag ärligt talat i vad folk säger och tycker.
Jag måste få de ur mig. Jag saknar dig och längtar efter dig otroligt mycket. Jag är glad för din skull att du vågade åka iväg för detta förde med sig något otroligt bra.
Hela sommarn kände jag att detta var inget avslutat kapitel utan de var början på ett nytt. Kände detta hela sommarn därför jag inte ville släppa taget om dig riktigt än.
Du är min vän här i världen och vi får se vad som händer när du kommer hem, de är ju trots allt nästan två veckor kvar dit så de kan hända vad som helst. Men en sak vet jag, jag kommer aldrig sluta längta efter dig så mycket som jag gör just nu.

För alltid.

//a.jylhä

Kommentarer
Postat av: Fia

Det kommer bli Tipp Topp Anna... han saknar säkert lika mycket som du....

Jag Hoppas åxå.. =)

KRAM

2012-01-31 @ 16:28:17
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0