Ett nytt år

Då har år 2012 börjat och jag sitter på en båt påväg till Finland för att hälsa på pappa som jag träffat på 2månader nu.
Första dagen på detta året kunde faktiskt inte vara bättre än de var. Speciellt inte när man vaknade i sin helt egna säng brevid dig.
Jag tror de kommer bli ett bra år, förra året kommer jag ihåg att vi sa att 2011 blir de året som vi växer upp på, men jag tar nog tillbaka de där. För året som har varit har jag verkligen inte växt upp på, vissa stunder har jag undrat om jag istället blivit några år yngre i beteendet.
Så just därför kommer jag inte säga någe mer om 2012 än att jag "tror" de kommer bli bra. Om jag inte har något sagt så har jag inget att leva upp till heller.
Tack alla ni som var med på nyår, en riktigt härlig kväll med bara vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0