Längtan

Jag sitter och kollar på bilder från sommaren som varit och jag saknar de otroligt mycket,
Jag vill ha sommar nu, få visa lite hud och bara vara.
Allt blir så mycket lättare på sommaren, alla ens känslor bara blomstrar. Och man ser livet som ett underbart ting varje timme, minut och sekund.
Tänk dig att få ligga där på badstanden hela dagen lång för att sedan senare på kvällen njuta av något annat underbart ting.
Längtan efter sommaren, en solkysst hud och vänner får mig nästan att få tårar i ögonen när jag tänker på att de är minst 6 månader dit,
Sex månader av kyla, stängda dörrar och snö framför allt.
Snö är djävulens påting så länge man inte kan åka snowboard på den.

Tackar och bockar för igår kväll. Kul med en spontanfest och med mycket folk.

Nedan följer bilder från i somras.

Vi gick barfota nästan hela sommaren. (Barfotacrew)

//a.jylhä

Kommentarer
Postat av: ida

vilka mysiga bilder anna! :)

2012-01-08 @ 23:48:49
URL: http://idapermaangs.blogg.se/
Postat av: anna

Tack så mycket ida, de är kul att du läser min blogg.

2012-01-09 @ 10:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0