Rädsla

Just nu ligger jag här i sängen, i en liten gäststuga på södra öland och har aldrig varit så här rädd i mitt vuxna liv. Jag vet inte vart allt obehagliga kommer ifrån men jag tänker att de går någon utanför huset med ett omänskligt ansikte, och denne varelse kan lukta sig till rädsla så han kommer upptäcka mig snart. Jag känner mig ensammast i hela världen fast Du ligger brevid mig. För en sekund sedan började jag gråta , precis när du somnat. Du skrämde mig tidigare ikväll, du förstod inte riktigt hur rädd jag kan bli. Och nu ligger jag här i gäststugan med ryggen mot alla utgångar (fönster, dörr) och ska verkligen att försöka somna utan att gråta mig till sömns. Godnatt nattugglor, får se om vi hörs igen! //a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0