Saknar min mamma

Fick sms av mamma och jag kan faktiskt inte minnas senast jag var och hälsade på.
Jag får en oroligt stor klump i halsen och tänker att jag faktiskt endast har tänkt på mig själv på senaste tiden. Jag, jag, jag. Känner mig otroligt hemsk.
Speciellt när jag inser att någon annan har det värre än jag.
Frågan jag borde ställa mig är;
Varför hälsar jag inte på oftare? De är ju trots allt endast 4 mil "hem".
Nu sitter jag här i bilen och börjar snart gråta, älskade mamma förlåt. Jag har varit en skit och bara tänkt på mig själv.
Jag vill bara åka hem nu! Krama om dig och säga; jag har saknat dig massor!
Allt kommer lösa sig, jag hjälper dig för du är min enda Äiti.
//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0