Ready for the summer

Igår handlade jag en ny vårjacka från monki. Mörkgrön av alla färger, har aldrig haft den färgen men den verkar passa bra.
Sedan ramlade det ner en bikini i brevlådan från H&M har nog aldrig varit så nöjd med en bikini. Denna kommer bli sommarens favorit. Och ja här är nog första bilden på min mage i dagsläget. De går framåt och fettet börjar försvinna smått som smått och ersättas av svaga muskler. Innan sommaren kommer så ska jag aldrig mer behöva dra in magen för att jag känner mig tjock. Med god vilja och en envishet av stål står jag här idag och är nöjd med resultat. Och blir framförallt nöjdare för varje dag som går. Win win.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0