Drömmar

Snälla jag hoppas jag kan få sova inatt. 
De senaste nätterna har jag bara drömt om människor som försvinner i min omgivning. Jag letar och letar men hittar inte de igen. Samma drömmar hela tiden. Det börjar med att alla är samlade för att i nästa stund så märker jag att någon är borta, det är oftast samma personer. Personer som jag tänker mycket på och som ger mig livsglädje. Varför ska just dessa personerna försvinna i drömmarna? Jag kan verka på topp på morgonen men jag döljer att jag drömt dessa drömmar igen för att undvika frågor. 
Vaknat varje morgon den senaste veckan av ha lite smått ont i magen. 
Men jag förstår mig inte på dessa mardrömmar, jag mår bättre än på länge men endå så kommer de.
Men brukar oftast drömma dessa återkommande drömmar när det håller på att hända något, det kan vara en förändring, ett nytt tankesätt eller bara att jag brottas med de beslut jag tar på dagarna i drömmarna.
Just nu är en tid då jag är sjukt besämd och står för vad jag lovar eller säger. Nästan så jag kan gå på nerverna på folk för att jag är så bestämd.
Baah jag vill bara få sova ut, hinner aldrig vila upp mig. Antingen är det jobb eller så är man uppbokad för bravader tidigt på morgonen. Inte en lugn stund känns de som. 
Borde gå till en drömtydare för de här är inte första gången jag drömmer liknande drömmar varje natt under en längre period. Hade de bara hänt då och då så skulle man kunna leva med de. Men nu känns de som om de börjar bli outhärdligt. Fan låt mig vara och låt mig få behålla dessa värdefulla personerna i mina drömmar på ett bra sätt.
 
 
//a.jylhä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0