Första solen

Ännu en helg har gått och måste säga att denna också har varit helt fantastisk. Det är så synd att helgerna är så korta men man får utnyttja den lediga tiden man får för att få ut så mycket som möjligt av dina närmaste. 
I fredags vart det promenad och film, precis det som behövdes den fredagen. I lördags var det jobb för att sedan åka hemåt för att fixa i ordning sig för att dra ut på galej. Härlig kväll på många sätt och vis. Med många skratt och mycket uppskattning. Du blir en så mycket bättre människa när du umgås med de närmaste vännerna som får dig att må bra. 
Idag var det dock lite svårt att kliva upp ur sängen men till slut fick jag rycka upp mig själv för att inte slösa bort ännu en söndag pågrund av slöhet.
Solen sken utanför fönstret så vi bestämde oss för att ta en promenad i det härliga vädret.
Vi gick ner till hamnen och bara satt på bryggan och njöt. Och tänkte på att livet är bra härligt ibland. Det går väldigt mycket upp och ner men bara man vet om att det kan bli bättre så orkar man le och njuta. Och se tillbaka på sådana dagar som just idag. Något som jag uppskattar just nu är alla påhitt som vi hittar på. Vi trivs otroligt bra i varandras sällskap. Vi kompletterar varandra på ett sjukt sätt som får alla oss att må bra. Jag uppskattar verkligen de stunderna som jag får umgås med mina pojkar. I veckorna hinns de knappt med men varje ledig stund vill jag just bara vara i deras närhet. De får mig att le och skratta så jag gråter, de tar med mig på sjuka äventyr och de förgyller mina dagar på ett bra sätt.
Detta är ett forum där jag kan vara sjukt ärlig i utan att bli dömd för något jag säger eller gör. Precis som jag vill ha de, precis som jag behöver ha de.
Sommaren kommer bli ett av de mest spännande äventyren någonsin. Jag längtar till de så sjukt mycket. 
 
Tack för mig och nu ser jag fram emot veckan som kommer. På onsdag åker vi till Sälen jag och min tjej för att åka lite bräda och njuta av bra människor. 
Bilder från helgen: 
 
Lördagkväll och jag får tag i ett par googles. Kärleken till googles av alla dess sorter.
 
Ligger på bryggan och njuter av livet och solen. 
 
Mysigt.
 
Pustar ut i ett efterlängtat bad. 
 
//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0