Löpning och misslyckade kokosbollar

Sprunigt milen idag igen. Fick en pik att jag inte skulle springa slut på mig själv idag för att jag skulle orka springa på innebandyn imorgon. Härliga kollegor. Innebandyn är det viktigaste såklart. Men beach 2013 är rätt viktigt de med för att inte behöva stå i vassen och gömma mig.
Men har laddat ikvällen med middag och kokosbollar. Fast kokosbollarna blev sådär, de var goda men de gick inte att göra till bollar så Jonis och jag fick nästan äta ur bunken.
Helgen närmar sig med stormsteg och nu har ännu en vecka snart gått, en vecka då vi fått ännu mera snö på backen. Jag som många andra trodde ju att våren var på väg. 
Men detta berör mig inte så mycket, snön, för jag har någon slags härlig känsla i hela kroppen, haft de hela veckan. Misstänker att de kan vara för att de går sjukt bra på jobbet och med träningen och jag börjar se resultat både när de gäller prestation och på kroppen framför allt. Allt känns så mycket fastare och fastare ska de bli.
Blir så sjukt nöjd när jag ser resultat för mitt slit. Måste vara träningen som gör att jag är så pigg och glad.
Hey there good looking. 
 
Innan löpning och efter löpning.
 
Jag donar med mina misslyckade kokosbollar.
 
Ska precis gå och lägga mig och kollar mig i spegeln och inser att jag är fin i håret.
Typiskt vid läggdags när ingen ser. 
 
//a.jylhä
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0