Leopardbrallan

Jahapp då har jag också fallit dit som alla 15 åriga småtjejer, jag har skaffat mig ett par leopard mönstrade byxor. 
Men hey vad är det man brukar säga de du är bekväm i då känner du dig som snyggast. Känner i allafall, sen om resterande befolkning inte tycker som jag struntar jag faktiskt i. Man borde få ha på sig vad man vill och inte behöva vara rädd för vad din omgivning ska tycka. 
Jag kommer i allafall rocka i mina leopard-brallor och strunta i vad alla negativa människor tycker.

Sen så har denna dagen överlag bara varit så där upp o ner vänd på både gott och ont. Jag har fått glada besked bättre än jag någonsin skulle kunna hoppats på. Jag knallar mot framtiden med lite förtjust skräck och ett leende på läpparna. 
Jag rockar och jag är bra och de finns folk som tror på mig mer än jag själv. Detta är jag sjukligt tacksam över annars hade jag aldrig stått där jag står idag och bara väntar på att få axla mina utmaningar.

//a.jylhä alias leopard-brallan



Kommentarer
Postat av: emma

Åh vad är det för spännande som händer? Vi borde verkligen ses snart! ♡

2014-07-21 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0