Semesterns sista kväll

Ja då var de dags att gå tillbaka till jobbet imorgon igen. Jag har sådan jäkla ångest och klättrar lite smått på väggarna inför imorgon bitti, de är idag jag verkligen ångrar att jag inte tog en till vecka semester.
Den här semestern har varit en av de bättre och den har absolut slutats med en riktigt härlig och mysig helg.
Har mött på både gamla och nya bekantskaper den senaste veckan, varje ny människa som du träffar lämnar ett avtryck på dig och du kommer aldrig vara dig den samma som innan.
Här ligger jag i sängen och kollar på underbara bilder, skakiga bilder, mörka bilder, fina bilder, tokiga bilder, bilder som har gett en nya minnen att se tillbaka till när höstmörkret väl knackar på dörren. Gett en oförglömliga minnen av en semester som är slut kl 08.00 imorgon bitti men ännu är det kvar av sommaren och äventyren och tillfällen att samla minnen att minnas tillbaka till.
 
Här nedan kommer lite bilder från ett av tillfällena då kameran fick hänga med.
                              
 
//a.jylhä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0